KALİTE MERKEZİ
Kalite Birimi, Sağlık ve Rehberlik Merkezi kullanıcılarına sunulan hizmetlerin ISO 9001:2008 standartları kapsamında kaliteli hizmet sunumu yapılabilmesi için gerekli çalışmaları yapmaktadır.
Bu çalışmalar;
-
Sağlık ve Rehberlik Merkezi birimlerine ait Süreç, Prosedür, Talimat, Görev Yetki Sorumlulukları’nın belirlenerek tanımlanması,
-
Kaliteli hizmet sunumu için “Hasta Öneri/ Şikayet Form”larının değerlendirilerek üst yönetimle gerekli çözüm ve önlemlerin alınması,
-
Yılda bir kez “Hekim Gözlem Anketi” yapılarak sonuçlarının değerlendirilerek etkinliğinin artırılması,
TÜV Rheinland tarafından gerçekleştirilen sertifika yenileme kapsamında;
-
İç denetçiler ile her yıl “İç Denetim”’in yapılması için gerekli plan ve çalışmaların yapılması,
-
Sertifika yenileme için her üç yılda bir “Ana Denetim”’in yapılması,
-
Sertifikanın devamlılığı açısından ana denetim sonrası takip eden iki yıl “Ara Denetimler” gerçekleşmektedir.
Kalite birimi çalışmaları kalite yönetim temsilcisi tarafından yürütülmektedir.